Șimon-Bran, Mai 2016

Prima ieșire la munte cu Cezar am făcut-o în zona Șimon-Bran atunci când acesta avea 6 luni. A fost printre primele drumuri mai lungi pe care le-am efectuat cu mașina cu băiețelul nostru. Ținând cont de nevoia lui de a sta cât mai mult în brațe să sugă, au fost necesare opriri periodice, astfel încât un drum care în mod obișnuit ar fi durat aproximativ trei ore, venind dinspre București, s-a prelungit la mai bine de cinci.

Am ales să ne cazăm la Pensiunea Brandeberg unde am petrecut un weekend la jumătatea lunii mai. Aici camerele sunt foarte frumos amenajate, îmbinând armonios piesele tradiționale ale mobilierului din lemn cu elementele moderne.

img_20160513_144659cezarandrei_2016-05-13_986cezarandrei_2016-05-13_984cezarandrei_2016-05-13_1659

Vremea a fost în mare parte bună, cu excepția unei după-amiezi în care a plouat torențial și în care a fost necesar să ne retragem în cameră unde am poposit pentru câteva ore, lăsându-l pe Cezar să își facă cea de-a doua repriză de somn din zi și să se joace în voie în spațiul mai mult decât generos.

img-20160514-wa0003

În restul timpului am făcut plimbări în împrejurimile pensiunii, unde ne-am bucurat de aerul curat, de peisajele frumoase și de animalele la vederea cărora Cezar a fost tare entuziasmat :). Liniștea locurilor acompaniată doar de susurul Râului Șimon și rar de vreo mașina care mai trecea pe acolo a fost perfectă pentru a-mi aminti de momentele copilăriei mele pe care o petreceam în vacanțe la țară, la bunici.

cezarandrei_2016-05-14_1663cezarandrei_2016-05-14_1653cezarandrei_2016-05-14_990

Mâncarea servită la restaurantul hotelului a fost foarte bună și deși aduseserăm cu noi scaunul de masa al lui Cezar, nu a fost necesar să îl instalăm întrucât erau deja mai multe acolo. Atracția principală din cadrul restaurantului a reprezentat-o însă șemineul, de la care cel mic nu își mai dezlipea privirea. Astfel că pensiunea este foarte prietenoasă pentru familiile cu copii, afară dispunând chiar și de un spațiu de joacă pentru cei mici.

img_20160513_192035img_20160513_143930img_20160514_135852

Așadar, am fost foarte încântați de această mini-vacanță în care am avut ocazia sa ne rupem de cotidianul nostru și să avem o oarecare confirmare a faptului că Cezar se adaptează bine schimbărilor de mediu, pregătind totodată terenul pentru următorul nostru concediu din afara țării, în Grecia.

cezarandrei_2016-05-14_1674

Leave a Reply

